Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Płyta pod silnik - bolce mocujące do podłużnic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Płyta pod silnik - bolce mocujące do podłużnic

    No co nowe to nowe :wink: i gwarancje ma

  • #2
    Płyta pod silnik - bolce mocujące do podłużnic

    Witam,
    moge miec taka płyte ale bez mocowań.
    Czy ktoś mógłby mi podać wymiary tych dwóch "słupków", co sie przykreca do podłużnic....?
    Pozdrawiam Bartek.

    Current: Honda Civic
    Ex: O1

    Komentarz


    • #3
      Hello!
      Właśnie takie mocowania sobie niedawno zrobiłem. Jak jeszcze jesteś zainteresowany to moge spróbowac je pomierzyć. Tylko że bedą to pomiary kopii a nie oryginału. Soban

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Soban
        Hello!
        Właśnie takie mocowania sobie niedawno zrobiłem. Jak jeszcze jesteś zainteresowany to moge spróbowac je pomierzyć. Tylko że bedą to pomiary kopii a nie oryginału. Soban
        Będe dozgonnie wdzieczny !!!!!
        Podaj adres wysle piwo !!!!

        Chcialem zamówic w ASO ale to kosztuje 126 / szt + śrubki.
        Na łeb upadli.
        Pozdrawiam Bartek.

        Current: Honda Civic
        Ex: O1

        Komentarz


        • #5
          Soban, tez chetnie bym sie na to pisał najelpiej wymiary na jakims rysunku lub fotce
          DACAR.team

          Komentarz


          • #6
            Tutaj sa rozpisane wszystkie te czesci i jakie maja numerki jakby co, ale z wymiarami ciezko

            404 Not Found ale tylko dla zalogowanych

            Taki manual znalazlem

            Link
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              Hello
              Chciałbym zaznaczyć że wymiary które podaje są wymiarami kopii, którą robiłem na podstawie oryginału, którego niestety już nie posiadam. Dla lepszego uzmysłowienie sobie tego co będe opisywał załączyłem zdjęcia kopii którą zrobiłem ( nie jest to majstersztyk ..ale powinno działać Link Dwa mocowania po prawej i lewej stronie są identyczne. W podstawie uchwytu są 3 otwory. Do dwóch skrajnych (oddalonych od siebie o 9 cm i o średnicy 10 mm) mocuje sie uchwyt do podłużnicy. Trzeci który jest oddalony o 4 cm od "tylniego" otworu i jest to miejsce w który wchodzi dolec, który jest przykręcony do podłużnicy. W oryginale tu znajduje się duży otwór pod "kolumienką". Z tyłu mocowanie znajduje się "ścięcie". Kolumienka ma wysokość 15 cm i w górnej części mieści wspawaną gruba stozkową nakrętkę z otworem mieszczącym śróbę M10. Wydaje mi sie że kolumienka jest pochylona o 1,5 cm w stosunku do pionu i pochylona jest w kierunku przodu samochodu. (Sprawdzę to jutro). Zdjęcia były robione w trakcie tworzenia i były robione aparatem stąd ich nienajlepsza jakosć , ale mam nadzieje, że wystarczą jako materiał poglądowy. W razie czego służę pomocą.
              Pozdrawiam Soban
              PS Jak znajdę chwilkę to postaram sie zrobisz rysunek tego uchwytu.

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Maicroft
                Tutaj sa rozpisane wszystkie te czesci i jakie maja numerki jakby co, ale z wymiarami ciezko

                404 Not Found ale tylko dla zalogowanych
                Zalogowany jestem, ale nie mam permision..... :cry: :cry: :cry:
                Co robic????
                Pozdrawiam Bartek.

                Current: Honda Civic
                Ex: O1

                Komentarz


                • #9
                  Niestety plików robionych w sketchup`ie nie mogę zamieszczać. Mam nadzieje ze uda sie to Maicroft`owi . Jak co to moge wysłać na mail`a. Pozdrawiam Soban

                  Komentarz


                  • #10
                    Soban, Wyslij na [email protected] ja to wieczorem umieszcze

                    Znalazlem cos takiego :twisted:












                    I gotowe oslony
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #11
                      Ciekawe jakie ta płyta ma wymiary ..Ja niestety zrobiłem swoją z 3mm stalowej blachy co niestety ma swoją wagę.. Oryginał jest zrobiony ze stalowej balachy 2,5mm i ma wytłoczenia, które dają mu duużo większą wytrzymałość i sztywność. A może ktoś ma zbędny oryginał?

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Soban
                        W podstawie uchwytu są 3 otwory. Do dwóch skrajnych (oddalonych od siebie o 9 cm i o średnicy 10 mm)
                        Oddalonych - jak to mierzyłeś od brzegu do brzegu rozumiem?


                        mocuje sie uchwyt do podłużnicy.

                        Sruba wchodzi w podłużnice? Podłużnica jest gwintem wew?


                        Trzeci który jest oddalony o 4 cm od "tylniego" otworu i jest to miejsce w który wchodzi dolec, który jest przykręcony do podłużnicy.
                        Ale jak?

                        Z tyłu mocowanie znajduje się "ścięcie".
                        Po co?


                        Ok. Reszta si.
                        Serdeczne dzieki.
                        Daj adres gdzie wysłać krate piwa.
                        Pozdrawiam Bartek.

                        Current: Honda Civic
                        Ex: O1

                        Komentarz


                        • #13
                          No to wrzucam jeszcze rysunek z programu, w ktorym kolega Soban wykonal nam animacje

                          Tylko jeszcze nie rozumie tego pochylenia - czyli cala ta rurka jest pod katem po prostu
                          Załączone pliki
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Golfista
                            Zamieszczone przez Soban
                            W podstawie uchwytu są 3 otwory. Do dwóch skrajnych (oddalonych od siebie o 9 cm i o średnicy 10 mm)
                            Oddalonych - jak to mierzyłeś od brzegu do brzegu rozumiem?
                            nie wiem jak mierzyl, ale zwykle otwory mierzy sie od srodka do srodka :roll:


                            Zamieszczone przez Golfista
                            mocuje sie uchwyt do podłużnicy.

                            Sruba wchodzi w podłużnice? Podłużnica jest gwintem wew?
                            jak sie montuje plyte w ASO to w otworach w podluznicy osadzaja tulejke z gwintem :idea:
                            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                            http://www.disi-tune.pl
                            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                            Był WRX
                            Była Octa

                            Komentarz


                            • #15
                              <Oddalonych - jak to mierzyłeś od brzegu do brzegu rozumiem?
                              Odchylona tzn od stycznej podstawy "kolumny" do stycznej szczytu. Niestety kątomierza już nie posiadam. Łopatologicznie jakbyś od góry puścił pionowo sznurek to do stycznej podstawy miałbyś jeszcze 1,5 cm
                              <mocuje sie uchwyt do podłużnicy.
                              uchwyt tem mocuje sie sróbą która przechodzi przez otwór w podstawie mocowania i wkręcana jest w gwint nitu który musisz wnitować m.in w podłuznice. W uchwycie nie ma żadnego gwintu oprócz tego na szczycie "kolumienki"
                              < Z tyłu mocowanie znajduje się "ścięcie". Po co?
                              Ścięcie jest poto żeby nie przeszkadzało mocowanie bodajże chłodnicy oleju ( od strony pasażera)
                              <Trzeci który jest oddalony o 4 cm od "tylniego" otworu i jest to miejsce w który wchodzi dolec, który jest przykręcony do podłużnicy.
                              Jak sie położysz pod autem to zobaczysz że w podłużnice wkręcony jest taki bolec, przynajmniej u mnie tak jest. W oryginale w tym miejscu jest dziura od "kolumienki", a że ja dospawałem kawałek rury nie mam więc tego otworu w postawie i musiałem wywiercić otwór.

                              Kolumienka ma "przewężenie" ..ja natomiast dałem cieńszą rurę (taką akurat dysponowałem). Moja ma 325 mm. Rurka oryginału była szersza, ale nie pamiętam wymiarów.

                              [ Dodano: Czw 08 Cze, 06 16:08 ]
                              MisiekWAW
                              tą tulejkę z gwintem w ASO nazywają nitem

                              [ Dodano: Czw 08 Cze, 06 19:51 ]
                              Mam oryginał i kupiłem suwmiarkę. Postaram sie rozrysować ją bardziej dokładnie.

                              Komentarz


                              • #16
                                Sory za ogrzanie tematu - jak jest róznica miedzy płytą pod benzynę i pod diesla???
                                Pozdrawiam Bartek.

                                Current: Honda Civic
                                Ex: O1

                                Komentarz


                                • #17
                                  czy oryginalna plastikowa płyta też wymaga takich "wstrzypyłytowymaczy" :szeroki_usmiech :wink: ?
                                  20v

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Golfista, zwykła płuta z PCV czy czegos tam pomiedzy benzyna a dieslem rózni sie wielkościa. W dieslu jest płyta duza - zakrywa cała przestrzeń pod silnikiem. a w benyznie gdzies jakies 1/3 powierzchni z przodu.

                                    [ Dodano: Czw 09 Lis, 06 14:52 ]

                                    osłona do diesla :
                                    Link

                                    osłona do benzyny:

                                    Link

                                    z tego co wiem to mozna osłone z diesla zamontowac do benzyny - trzeba tylko wiecej srubek miec

                                    [ Dodano: Nie 12 Lis, 06 18:07 ]
                                    Moze ktos kto posiada taka płyte z zestawu na bezdroża mogłby wykonac jeje rysunek z wymiarami :?:
                                    DACAR.team

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez nico21
                                      Golfista, zwykła płuta z PCV czy czegos tam pomiedzy benzyna a dieslem rózni sie wielkościa. W dieslu jest płyta duza - zakrywa cała przestrzeń pod silnikiem. a w benyznie gdzies jakies 1/3 powierzchni z przodu.
                                      Chodzi mi o płyte metalową.
                                      Pozdrawiam Bartek.

                                      Current: Honda Civic
                                      Ex: O1

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Golfista
                                        Chodzi mi o płyte metalową.
                                        są takie same bo wielkoscia jest podobna do wielkosci płyty plastikowej dla diesla, a moze nawet dokłądnie taka sama.
                                        DACAR.team

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Chciałbm zapytać bo nie znalazłem odpowiedzi w poprzednich wątkach, czy do płyty z tworzywa i do TDi też są potrzebne te tulejki przedłużające czy to tylko to metalowych? I czym najlepiej zamontować taką płytę żeby sie dobrze trzymała?

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Do zamocowania osłony z tworzywa potrzebujesz tylko wkrętów(najlepiej oryginalnych VW,zintegrowanych z podkładką) i bocznych osłon,do których m.in.tę osłonę przymocujesz.
                                            Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Witam,

                                              O ile pamiętam te "wkręty z podkładką" u mnie trzeba było zanitować. Właściwą nitownicę znajdziesz w zakładzie który naprawia ciężarówki, autobusy.

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Ale to mowa o tych przykrecanych wspornikach do podluznic. Do plastikow nic nie nitujesz, mowa o plastikowej srodkowej oslonie.

                                                Metalowa srodkowa jest tez laczona na zwykle wkrety z bocznymi.

                                                Na nity to by tego potem nikt nie zdjal
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz

                                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                                Pracuję...
                                                X